Arhiviranje in digitalizacija (PAD)

V okviru storitev arhiviranja in digitalizacije vam nudimo celovite rešitve na področju arhiviranja, digita­lizacije, hrambe in varnega uničenja dokumentacije.

Popis in ureditev arhiva

Pregled arhiva in prevzem dokumentacije zajema pregled obstoječe dokumentacije pri naročniku, preverjanje ustreznosti glede na predpise in potrebe. Sledi prevzem gradiva, kjer se dokumenti fizično prevzamejo na izbrani lokaciji, evidentirajo ter po potrebi razvrstijo in označijo za nadaljnjo arhiviranje ali varno uničenje. Namen postopka je zagotoviti sledljivost, varnost in urejenost dokumentacije.

Označevanje dokumentov z nalepkami je postopek, pri katerem se na dokumente ali mape prilepijo nalepke z bistvenimi podatki (npr. naziv, datum, šifra, klasifikacijska oznaka). S tem se omogoči hitrejša identifikacija, boljša preglednost in lažje iskanje dokumentov v arhivu. Postopek vključuje pripravo nalepk, tiskanje ter natančno nameščanje na ustrezna mesta.

Elektronska evidenca oziroma popis dokumentacije je postopek, pri katerem se podatki o dokumentih vnesejo v ustrezen dokumentni sistem. Zabeležijo se ključne informacije, kot so naziv dokumenta, datum, klasifikacija, količina, lokacija hrambe in roki hrambe. Namen popisa je vzpostavitev pregleda nad dokumentacijo, zagotavljanje sledljivosti in enostavnejše upravljanje.

Digitalizacija dokumentacije

Digitalizacija je postopek pretvorbe fizičnih dokumentov v digitalno obliko in poteka v več sklopih.

Priprava in skeniranje

Odstranimo sponke, poravnamo listke in razvrstimo dokumente za enostavno skeniranje. Z uporabo naprednih produkcijskih skenerjev zajamemo dokumente v visoki ločljivosti (300–600 DPI).

OCR (Optično prepoznavanje znakov) in shranjevanje

Prepoznamo besedilo v dokumentih in ga pretvorimo v iskalne digitalne datoteke. Dokumente organiziramo, shranimo v varno digitalno okolje ali jih integriramo v vaš sistem za enostaven dostop. Ta postopek zagotavlja, da so vaši dokumenti hitro, varno in učinkovito digitalizirani ter pripravljeni za nadaljnjo uporabo.

Arhiviranje dokumentacije

Hramba vključuje odlaganje dokumentov v za to predvidene arhivske škatle. Gradivo se nato shrani v fizični  arhiv na način, ki omogoča varnost, preglednost in enostaven dostop ( po dogovoru z naročnikom na izbrani lokaciji naročnika ali v izbranih arhivskih prostorih). Pri tem se upoštevajo roki hrambe in arhivski standardi.

 

Varno uničenje dokumentacije

Varno uničenje je postopek trajnega odstranjevanja dokumentov, ki jim je potekel rok hrambe. Izvede se na način, ki preprečuje obnovo ali zlorabo podatkov – najpogosteje z mehanskim uničenjem (rezalniki, mlinčki).

Storitve izvajamo strokovno in skladno z veljavno zakonodajo. Poskrbimo za strokovno, učinkovito in varno upravljanje z vašo dokumentacijo.

Pri delu v programu sodelujejo tudi zaposleni invalidi.

Imate vprašanje za nas?

Kontaktirajte nas in našli bomo rešitev.